Blogglista

Ska nu berätta en rad personliga saker med hjälp av en lista.
Tio första
Första bästa kompis: Hmm, jag kommer inte ihåg
Första bil: Någon leksaksbil kanske :)
Första kärlek: En kille som gick hos samma dagmamma som mig, vi var typ 4 bast ?
Första husdjur: vi hade både katter, kaniner, ett marsvin o en sköldpadda när vi var små :)
Första semester: Jag har ingen aning ?
Första jobb: Något sommarjobb kanske
Första köpta skiva: Hmm jag vet inte
Första riktiga kärlek: det var i 8an.
Första piercing: öronen
Första konsert: Hmm, typ darin ?
Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Sist jag festade drack jag razz+sprite+ piggelin.
Senaste bilfärd: idag till och från kristianstad
Senaste filmen du såg: Hmm jag minns inte haha
Senaste ringda telefonsamtal: pojkvännen ringde för en stund sen
Senaste bubbelbadet: Det minns jag inte :)
Senaste spelade CD:  Nån skiva med blandade låtar från i somras.
Senaste kyss: idag <3
Senaste gången du grät: för någon dag sedan
Senaste måltiden: Haha,  donken :)
Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning?: Nej
Fått ditt hjärta krossat: ohja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Haft ett one night stand: nae typ inte
Busringt till någon: japp
Kramat en kändis: japp
Sju namn du tycker är fula
Det låter fett onödigt för en fin människa kan göra ett fult namn fint.
Sex saker du gjort idag
-Varit i skolan
-Varit i kristianstad
-åkt bil oc lyssnat på hög musik
-tuggat på en skalbagge när ja skulle dricka en hemmagjord hallonsmootie(spydde typ)
- Haft ångest över att det är nationella imorgon och jag fortfarande inte har läst häftet.
Fem favoritsaker utan rangordning
Fyra personer du kan berätta allt för
Allt kan man inte berätta för alla. Men den jag känner att jag kan berätta det mesta för är min pojkvän.
Tre val
Blått eller rött?
Sommar eller vinter?
Choklad eller chips?
Två saker att göra innan du dör
-Varit i massor av länder
- att ha levt ett lyckligt liv.
En sak du ångrar
Att jag gjorde smooties på hemmaplockade bär istället för köpta. hihi

Tio första
Första bästa kompis: Hmm, jag kommer inte ihåg
Första bil: Någon leksaksbil kanske :)
Första kärlek: En kille som gick hos samma dagmamma som mig, vi var typ 4 bast ?
Första husdjur: vi hade både katter, kaniner, ett marsvin o en sköldpadda när vi var små :)
Första semester: Jag har ingen aning ?
Första jobb: Något sommarjobb kanske
Första köpta skiva: Hmm jag vet inte
Första riktiga kärlek: det var i 8an.
Första piercing: öronen
Första konsert: Hmm, typ darin ?

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Sist jag festade drack jag razz+sprite+ piggelin.
Senaste bilfärd: idag till och från kristianstad
Senaste filmen du såg: Hmm jag minns inte haha
Senaste ringda telefonsamtal: pojkvännen ringde för en stund sen
Senaste bubbelbadet: Det minns jag inte :)
Senaste spelade CD:  Nån skiva med blandade låtar från i somras.
Senaste kyss: idag <3
Senaste gången du grät: för någon dag sedan
Senaste måltiden: Haha,  donken :)

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning?: Nej
Fått ditt hjärta krossat: ohja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Haft ett one night stand: nae typ inte
Busringt till någon: japp
Kramat en kändis: japp

Sju namn du tycker är fula
Det låter fett onödigt eftersom en fin människa kan göra ett fult namn fint.

Sex saker du gjort idag
-Varit i skolan
-Varit olydig
-Varit i kristianstad
-åkt bil och lyssnat på hög musik
-tuggat på en skalbagge när ja skulle dricka en hemmagjord hallonsmootie(spydde typ)
-Haft ångest över att det är nationella imorgon och jag fortfarande inte har läst häftet.

Fem favoritsaker utan rangordning
materiella saker: Datan, mobilen, tvn, sängen och kläder.

Fyra personer du kan berätta allt för
Allt kan man inte berätta för någon egentligen. Men den jag känner att jag kan berätta det mesta för är min pojkvän.

Tre val
Blått eller rött?
Sommar eller vinter?
Choklad eller chips?
Två saker att göra innan du dör
- Resa runt och upptäckt världen
- leva ett långt och lyckligt liv. (som Bert ljung brukar säga)

En sak du ångrar
Att jag gjorde smooties på hemmaplockade bär istället för köpta. hihi

Kommentarer
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback