Good and Bad

Good
+ Vädret blir bara bättre och bättre
+ Sommaren är snart här
+ Jag tar snart studenten
+ Jag har världens bästa pojkvän
+ Jag fyller 19 om 5 dagar
+ För någon dag sedan klickade jag hem min systemkamera som borde komma denna veckan.

Bad
- Jag har blivit riktigt jävla förkyld, typ något virus.
-  Imorgon ska vi på studiebesök på scan, (slakteri)
- Om jag kommer att orka följa med till scan imorgon kommer jag både spy och gråta av att se när grisarna blir slaktade.
- För varje dag som går blir det bara mindre och mindre tid kvar för att göra klart allt shit som jag har kvar i skolan.
- Det finns riktigt stora idioter i min vardag.
- För varje dag som går inser man att hoppet om människor som inte är falska börjar bli riktigt litet.

Kommentarer
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback