rensar tankarna lite

Alla andra år vid denna tiden har jag haft sån feeet ångest över att sommaren börjar ta slut och framför allt över att skolan skulle börja.
I år slipper jag ångesten om att skolan ska börja eftersom jag har tagit studenten nu.
Finns inte ord för hur skönt det är. Det som är sorgligt är att jag inte alls kommer ha mycket jobb på den restaurangen jag jobbar på nu
(jag som trivs så bra där). Men jag har börjat kolla efter andra serveringsjobb nu.
Men men, vi får se hur det blir.

Förresten kan jag knappt sova om nätterna för jag blir helt sprallig på tanken om att jag och älsklingen ska åka utomlands i slutet av denna månaden typ.
Vi har inte bokat ännu men det är nästan helt bestämt att det blir vid den Egeiska kusten i Turkiet. Kommer bli helt underbart.

Nu ska jag försöka sova lite så jag orkar att jobba ikväll. Ciao

Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: TACKAR :D

2010-08-10 @ 14:27:30
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback