Home sweet home

Lite pics från Sydney
Efter Sex och en halv månad av jobbande, resande, solande och badande (och av pinsamt dåligt bloggande)
sitter jag här nu hemma i vårt hus mitt ute i ingenstans.
Har precis kommit in i den svenska dygnsrytmen efter typ 7 dagar och häpnas fortfarande av hur LITE folk det är ute på gatorna.
Som ni kanske vet är det ca 4,6 miljoner människor i bara Sydney vs ca 9,5 miljoner I HELA SVERIGE!  
Har typ varit beroende av att hela tiden ha något att göra sen jag kom hem, förmodligen för att jag hela tiden är van att ha något att göra och att jobba väldigt mycket , men det är först nu som jag kan koppla av lite. Men jaja, om jag ska sammanfatta resan så har den varit toppen, ångrar inte en sekund att vi åkte!
Australien är coolt och Sydney är vackert så om ni någongång få chansen att åka dit, Ta den!! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad fina bilder!

2013-06-04 @ 22:28:42
Postat av: Carolin

Verkar som du haft en bra resa. Skönt att vara hemma ? :)

Svar: Har haft det jättebra. Ja det var riktigt skönt endå att komma hem =)
Liza Ellisson

2013-06-04 @ 23:47:43
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback