im home

[new belly jewelry]


Jag är hemma igen. Festivalen är över och Karlshamn är lika dött som vanligt igen. På schemat hade jag inte en enda ledig kväll,
men så blev det inte riktigt, fick gå tidigare några dagar så jag ska absolut inte klaga på att denna veckan har varit jobbig,
Bara annorlunda från tidigare år då fest har stått på schemat. 
För att avsluta festivalveckan hade vi personalfest igår kväll, vilket var trevligt!

Jag fick en fråga om vart jag jobbar och jag jobbar alltså som servitris på en restaurang i Karlshamn (blekinge).
Dock är det bara ett sommarjobb plus lite extra sen i höst kanske. Men ska alltså försöka hitta ett heltids eller näst intill heltidsjobb till hösten :)

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh tack! och superfint smycke där ;)

2010-07-26 @ 23:46:39
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback