Bildbomb











Jag och älsklingen köpte en varsin kebab/falafell rulle, jordgubbar och chokladbollar igår,
sedan åkte vi ut till sternö och åt på bryggan. Superskönt och mysigt. Jag älskar att solen har hittat hit nu.
Den skiner även idag så jag ska dra på mig bikinin och gå ut och lägga mig. Ha en bra dag allesammans.



Jag har knappt tid eller ork till bloggen just nu, Jag jobbar och kämpar på med det sista i skolan,
och sedan är det andra grejer som gör att jag tappar lusten till det. Därför är det dålig uppdatering. Men jag hoppas ni har förståelse för det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tack så mycket! :D



fina bilder! :D

2010-06-07 @ 10:42:21
URL: http://itsemeliezallh.devote.se
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback