Melt my heart to stone


Det har hänt massor och ingenting de senaste veckorna.
Det är så blandade känslor. Gråter mig till sömns och vaknar med ett leende. Dagarna bara rullar på.
Jag måste få en trygg höst och vinter, känslomässigt. Orkar inte med fler stormar och utbrott. Jag vill känna kärlek, och mest av allt tillit,
framför allt från det motsatta könet, men även från vänner. Det är mycket jag vill göra samtidigt som jag inte känner för att göra något.
Jag vill fotografera,redigera och blogga. Men min kraschade dator hindrar mig från det. Jag gör mig av med obetydligt använda kläder för att sedan köpa nya.
Bara för att känna mig lite höstfin och för att shopping gör mig lycklig för en stund, när vinden blåser hårt utanför.
Jag klippte av mig det slitna håret för att få lite förändring medans jag samtidigt trånar efter långt fint och friskt hår. 
Men äsch, jag mår inte dåligt, jag har bara lite motgångar nu. Och det ska man väl ha för att känna sig levande ?

Kommentarer
Postat av: Jenny - Vinn presentkort hos Meinto värde 500 kr

Oj vad jag känner igen mig! Det är bara att kämpa på

2011-11-04 @ 14:36:05
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

ögonbrynsperfektion!

2012-01-04 @ 00:31:01
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback