Best time in my life

[Ida, Jag och Mimmi]
Nu har skolorna börjat för de flesta. och vet ni ? Det är HELT FUCKING AMAZING att inte behöva gå till skolan längre!!!!
Finns inte ord för hur skönt det är.
Innan var jag rädd för att sluta skolan, att inte ha den där tryggheten att varje dag kunna gå till en skola och veta vad man ska göra. Men räddast var jag nog för att det var ett stort kliv ut i vuxenvärlden.
Men nu skiter jag faktiskt i vilket, jag känner nu i efterhand hur trött och uttråkad jag faktiskt var i skolan.
Men men, till alla er som fortfarande går i skolan, KÄMPA PÅ =)

Kommentarer
Postat av: jennifer

EXAKT vad jag känner! Hade pannik inför att sluta skolan, men det är faktiskt det bästa som hänt! Och allt löser sig verkligen :)

2010-08-29 @ 21:56:37
URL: http://tvaleenden.bubbleroom.se
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback