Runaway with me



Igår var jag ledig från jobbet så jag och Emmy (sthlms vän) passade på att hitta på något kul nu innan dom åker hem på måndag.
Vi drog oss längst ut på piren för en matbit och sen blev det lite dricka och snack på åbron.
Nu ska jag dra till jobbet,  blir heldag/kväll både idag och imorgon.
(Hej jag heter Liza och jag har ingen fritid för jag jobbar när alla andra har roligt) Ne men jag tycker om mitt jobb,
men det känns lite trist med arbetstiderna ibland. men sånt är livet, vill man ha pengar får man jobba för det.
Ha det bra, ciaoo

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det där med obekväma arbetstider har man även inom handels. (butiksjobb) Ofta mycket extra öppet eller sena kvällar när det vankas inventering och grejer. Låter som en mysig dag och fin bild. Och du? Tack. Hoppas ni hittar något bra i Tunisien!

2010-08-08 @ 21:13:04
URL: http://xccc.blogg.se/
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback