Hur var MiissApriil´s 2010 ?


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ?
Jaaaa, jag tog studenten
Har du några nyårslöften ?
Att komma iväg från bajshålan Karlshamn
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år ?
Nej
Vilka länder besökte du ?
Turkeey

Båtutflykt i Marmaris i somras

Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas ?
Hmm, jag minns aldrig datum, men alla resor med hjärtat.
Älsk i köpenhamn i somras
Vad var din största framgång år 2010 ?
Att jag tog det stora klivet ut i vuxenvärlden.
Och fått en del insikt i vad som egentligen är viktigt här i livet.

Största misstaget ?
Att jag la energi på fel saker kanske

Bästa köpet ?
Lätt min systemkamera

Vad spenderade du mest pengar på ?
Kameran och resor. Annars har ja bara lagt pengar på onödiga saker

Turkiet i augusti/sept

Gjorde någonting dig riktigt glad ?
Inte något jag kommer på bara så, men massa småsaker


Några av mina fina älsklingar

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010 ?
We dont speak americano, lady gagas låtar, love the way you lie, bruno mars, daniel ray adams album.

Var du gladare/ledsnare i år jämfört med tidigare år ?
jag har varit gladare, det har varit ett bra år i stort sett

Vad önskar du att du gjort mer ?
lagt energi på rätt saker kanske


Göteborg i november

Favoritprogram på tv ?
Bones, bartenderskolan, kenza o tyra show

Vad gjorde du på din födelsedag 2010 ?
Hmm jag minns inte ?


Köpenhamn i somras.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010 ?
Den blir bättre för varje år

Den bästa nya personen du träffade ?
Madde helt klart, och Alicia.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Härliga bilder!!

2011-01-11 @ 16:54:37
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback