Självdisciplin



Hur jobbigt är det inte att gå upp när klockan ringer, varje gång man vaknar av den jävla klockan står man mellan två val.
Att gå upp, eller att skita i att gå upp. Självdisciplin kallas det om man väljer att gå upp. Har du självdisciplin?

Men jaja, jag ska till skolan och ha matte i nån halvtimme, sedan har jag Islamprovet vid 12.
Får se om jag hinner dit i tid imed att jag ska till läkaren vid 11.
Jag hoppas ni får en strålande dag med mycket bättre väder än va det är här.

HALLÅ, det är första JUNI och det är värsta november vädret ?? :O:O

Förresten ska jag hämta ut mina kläder från nelly idag :)


Helgens finaste blogg: http://vadfanskajagheta.se/

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: aaaw gud vad glad ja blir hihi:D



har inte hunnit se kommentarerna förens nu, men tack så supermycket :D verkligen:D

2010-06-01 @ 20:23:07
URL: http://vadfanskajagheta.se
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback