Jag blottar mig.

- Om någon skulle peta på mig nu skulle jag nog spy, så illa mår jag och det har jag gjort till och från de senaste två veckorna.
Jag har ingen matlust knappt. Bröd, frukt och (ibland) sötsaker, är det jag kan äta typ. Jag har även världens knip i magen,
ungefär som mensvärk fast värre.  Och nej jag är INTE gravid. 

- Det är även kämpigt att orka med skolan, jag är hur trött som helst på den och alla arbeten och skit som skulle varit klart för flera veckor sedan.
Jag orkar bara inte, jag har inget mer att ge.

- Inte nog med det så är Betsy, en av mina hästar, sjuk, vet har varit här två gånger idag,
så nu är det bara att vänta och se om det blir bättre.

- Även en av våra katter, Bamse, har skadat ögat riktigt allvarligt så han kommer i bästa fall bli blind.

Hela tiden är det något som går emot mig, något som hindrar mig från att vara helt glad och att må bra ända ut i fingertopparna. 


Kommentarer
Postat av: carro

sv: tack snygging!



snygg blogg!

2010-05-16 @ 22:24:05
URL: http://cmeh.devote.se
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback