Morgondagen kommer att slakta mig.

Morgondagen kommer bli kanonkul! not..
Kl 8 till halv 10 - Nationellt prov i matte
Någon gång mellan halv 10 -12 Nationellt prov, muntligt i svenska B.
Och typ innan kl 11 ska även projektrapporten vara inlämnad.

Morgondagen kommer bli en ren jävla slaktning. Eftersom det hänger på mitt betyg i alla de ämnena. 
Jag kommer få sitta uppe hela natten och plugga, jag har bara skrivit inledningen än så länge till projektrapporten, och till svenskan har jag bara skickat in ett PM.
GRATTIS Liza, du har än en gång bevisat för dig själv att det är så jävla idiotiskt att skjuta upp allt till sista sekunden. Kan man få nobelpris för idioti ? 

Jag och några av vännerna åkte bort till 11maj idag efter skolan, det var ganska mysigt :)


Kommentarer
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback