Problem

Det blev lite krångel med köpandet av systemkamera. Beställde en från pixmania.com, vilket jag ganska snart blev varnad för och jag avbeställde kameran (trodde jag) två dagar senare beställde jag samma kamera till ett dyrare pris på en säkrare svensk sida. Efter någon timme får jag mejl från pixmania att dom nu har skickat kameran, så var alltså tvungen att avbeställa från den svenska sidan så fort som möjligt och fick senare ett mejl om att den nu var avbeställd. Men, nu är iallafall kameran påväg till mig från pixmania och om jag har riktigt tur är det inga problem med den. Men vi får väl se, det kanske tar flera veckor innan jag får den eftersom jag har löst att dom är kassa på leveranser.  Men som sagt, jag håller tummarna :)

Kommentarer
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback