The list


Åtta favoritprogram (TV)

Jag kollar inte så mycket på tv, men om ja skulle göra det är det på något av dessa programmen.

- The Bones

-Navy cis

-Two and a half man

-Top model

-Bartenderskolan

- Kenza och tyra show, och anagina show

- the simpson

- The life of Kendra

 

Sju saker som jag gjorde igår

-Vaknade upp bakis hos älsklingen

- körde hem

- hade kalas för min syster

- åt

- kollade på tv

- satt vid datorn

- gick och la mig

(intressant dag)

 

Sex saker som gör dig glad

- Min pojkvän

- Ett oväntat leende och trevligt bemötande

- Fina kommentarer, komplimanger

- Småsaker som visar att folk bryr sig

- Värme, sol och att vara brun

- Att shoppa gör mig lycklig

 

Fem saker som gör mig irriterad

- När Internet inte funkar

- När saker inte blir som jag vill

- Bitchiga människor

- Jag blir jätteirriterad när jag inte har ätit

- Segt internet

 

Fyra saker du drömmer om

- Att kunna leva utan att tänka på om jag har råd eller inte

- Att skaffa familj

- Att bo i ett varmt land

- Att vinna några miljoner

 

Tre saker som jag önskar mig i julklapp

- En egen bil

- Jag har alltid hatat när man får hemgifte i present, men det känns som att i år får ni gärna ge mig det.

- en resa

 

Två saker som jag ser fram mot

- att skaffa egen lägenhet och inreda den

- Sommaren

 

En sak som jag ska göra nu

- DUSCHA


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mycket :)

hänt i helgen?

2010-11-21 @ 21:11:34
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Kanske gör listan. :-)

2010-11-21 @ 22:13:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: CJ

Så fina bilder!

2010-11-22 @ 21:34:07
URL: http://cjs.blogg.se/
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback