Dreaming of you



Åh vad jag inte hade tackat nej till att ha en hotellsäng hemma. Sjukt mjuk madrass, alltid nybäddat...
Funderade på att ta med mig sängen hem från gbg men dom hade nog märkt det..
förresten hade jag ju fått tagit med mig en städerska hem med då, för att bädda sängen så perfekt som dom gör, går ju bara inte.

- Jag var ledig igår, längesen jag var ledig en lördag, och jag har inte en enda ledig fredag eller lördag, fram till jul.
Jobb till halv 4 på morgonen varje lördag står på schemat. Julbord och grejjer börjar ju snart.  Men jag klagar inte, lr jo lite.
Ska se om jag kan få ledigt någon dag, jag måste ju hinna köpa alla julklappar!
Men iallafall, nu ska jag klä på mig och gå ut i stallet, måste mocka.. Jippie!

Kommentarer
Postat av: pinja

mysig bild !

2010-11-21 @ 13:57:50
URL: http://piinja.blogg.se/
Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback